Hogyan segíthetnek a logisztikai zsebek a dokumentumok és címkék rendezésében, így gyorsítva a raktári műveleteket?
Használjon különböző színű zsebeket az áruk típusainak megkülönböztetésére, például kék a kész termékekhez, sárga az alkatrészekhez. A színkódolás segít az azonnali azonosításban.
Helyezze el a zsebeket jól látható és könnyen hozzáférhető helyekre, hogy az információk mindig kéznél legyenek. Ez csökkenti a keresési időt.
Használja a DURAPRINT® felhő alapú szoftvert címkék tervezéséhez, így biztosítva a mindig naprakész információkat.
A megfelelő rögzítési megoldások (öntapadó, mágneses, akasztható) alkalmazásával minden felületen egységes megjelenést biztosíthat, ráadásul nem kell aggódnia a címkék megsérülése vagy elkoszolódása miatt, hiszen a zsebek megvédik azokat.
A megfelelő információáramlást biztosító termék: prospektustartó
A többrekeszes prospektustartóban különböző dokumentumokat, pl. szállítmányozási igazolásokat, használati utasításokat vagy raktári leltárokat helyezhet ki, így mindenki könnyen és gyorsan hozzáférhet a szükséges információkhoz a munkafolyamatok során.